Kategóriák
- Alfa Romeo
- Audi
- BMW
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Dodge
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Mazda
- Mercedes
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Porsche
- Renault
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Toyota
- Volkwagen
- Volvo
TOP termékek
Gyakori turbó hibák
Egy turbó jó minőségű alkatrészekből megépítve, tökéletesen centírozva is meghibásodik, hiszen nagymértékben függ az autó működési paramétereitől, kopottságától, az üzembentartó szokásaitól, de legfőképpen a motorolaj, levegőszűrő, olajszűrő tisztaságától.
A turbó élettartama ideális körülmények közt a motor élettartamával megegyezik. Turbó felújítása vagy cseréjét követően elengedhetetlen ezek lecserélése valamint a turbóval kapcsolatban álló olajzó és légszállító csövek kitisztítása.
A meghibásodások fajtái:
- Turbó forgórész tengelyének „lógása”
- Tengely megszorulása
- Tengelytörés
- Kompresszorlapát rögzítő anya lazulása - leesése
- Kompresszorlapátok kopása, törései
- Olajfolyás
- Túlpörgés
- Hanghatások „huhogás”, „sípolás”, „kattogás”
- Autó Computer (ECU) hibajelzései
- Erővesztés - töltőnyomás csökkenése/hiánya
- Turbó egyes részeinek megrepedése, törése
- Vezérlőproblémák (vákuum/nyomásos labda hiba vagy elektromos vezérlő hiba)
- Több fent nevezett hiba együttes előfordulása